In een fractie van een seconde hebben we een beeld van iemand. Of dit beeld positief of negatief is, kan van grote invloed zijn op ons eigen handelen.
Bij een (onbewust) negatieve impact geven medewerkers een verkeerde betekenis aan het gedrag van de klant en reageren hier vervolgens op vanuit een vooringenomen overtuiging. Deze overtuiging kun je ombuigen naar positief gedrag.
Personal presence gaat over jou. Werken aan je personal presence heeft een positief effect op jouw communicatie met je klant. In deze training krijg je inzicht waarom bepaalde klanten “anders” op je reageren dan je verwacht. Centraal in dit programma staat jouw optreden. Wat gebeurt er communicatief tussen jou en je klant en welk gedrag van de klant triggert je om succes vermijdend gedrag in te zetten, waardoor je niet doelmatig te werk gaat.
Daarnaast word je bewust van wat je met jouw reactie oproept bij je klant en krijg je bewezen tools om met een andere reactie positieve impact te hebben. Resultaat: meer persoonlijk leiderschap!
Doelstelling:
Onderwerpen: